Escape: Puzzle of Fear
Hot-shot Hollywood agent Matthew Blake has a dark past. He thinks that he is on his way to a double date with his oldest friend to a new Escape Room in Los Angeles. When the couples are locked into the Escape Room, Matthew quickly finds himself at the center of a revenge plot meant to right the wrongs of his past, with deadly results.