Exorcism: A Haunted Child
In this chilling Vietnamese horror film, art school student My Lan (Kim Tuyen) is assigned to direct a play at a local drama school. Initially dismissive of students' stories about a haunted prop room, My Lan soon finds herself tormented by a group of cruel students led by Thien Tam (Bang Khue Nguyen). After suffering serious injuries and fleeing the school, My Lan's tormentors, Thien Tam and her boyfriend Khuong Duy (Vinh Anh Ho), become victims themselves when they cause a devastating accident and flee the scene. Haunted by the spirits of an elderly woman and a young child, the couple desperately tries to make amends, only to discover that some supernatural forces cannot be easily appeased. As they struggle to escape their terrifying fate, they learn that their actions have unleashed something far more horrifying than they could have imagined. This is a 2015 Vietnamese horror film directed by Ba Vu Nguyen.