Family, You Hate Me
Through the portraits of young adults excluded from the family home because of their homosexuality, Gaël Morel wants to show the disaster of the worst homophobia, that which is practiced in the family. How do young people relearn to live, to respect themselves and to project themselves into the future after being destroyed by those who should have loved them?