Fantasy: Mariah Carey at Madison Square Garden
Recorded before a capacity crowd at New York City's most famous venue, Fantasy: Mariah Carey at Madison Square Garden features the songs that made her a superstar, including "Fantasy," "Hero" and "One Sweet Day" with special guests Boyz II Men.