Farewell Doc Martin
Celebrating 10 seasons across 18 years, this behind-the-scenes special shares the secrets of creating the beloved British dramedy "Doc Martin." From the show's inception to its final days of filming, learn details about Doc and Louisa's love story, the inspirations for the medical cases, the real-life filming locations, and more, through interviews with the cast and crew and on-set footage.