Female Prisoner No.701, Scorpion
When young Nami is framed and falsely imprisoned, she must find a way to escape and exact revenge upon the man who betrayed her. Meiko Kaji (LADY SNOWBLOOD) leads the 1st ferocious film in director Shun'ya Itô's stylish must-see FEMALE PRISONER SCORPION saga. Contains strong language, violence and gore.