Fido
Welcome to Willard, a small town lost in the idyllic world of the ‘50s, where the sun shines every day, everybody knows their neighbour, and rotting zombies carry the mail. Thanks to ZomCon, a company that patents a collar to domesticate zombies, a young boy is able to find friendship in his pet Zombie, Fido. But when Fido's collar goes on the fritz, the neighbours start paying the ultimate price.