Fixer Upper Mysteries: Concrete Evidence
A Hallmark Movies & Mysteries original movie. When Mac (Colin Ferguson)—Shannon’s new beau—first moved to Lighthouse Cove, he bought the historic lighthouse mansion that the town is named after. During renovation demolition, the bones of a teenage girl who went missing fifteen years ago were discovered. If Shannon (Jewel) has any chance of getting the renovation back on track, she’ll need to tackle the cold case.