FLAVIA DOS SANTOS: STAND UP SEX
It’s not just about sex. For Flavia Dos Santos, couples intimacy goes beyond an orgasm. The renowned sexologist breaks all the myths and taboos of eroticism. In the midst of laughter you will learn the deepest secrets to become a tiger in bed and give your partner the most pleasant claws. Because when she talks to us about sex, Flavia doesn’t mince words.