Food for Feudin'
When Chip 'n' Dale meet up with Pluto, count on nutty fun for everyone. The precocious chipmunks have just finished stashing all their acorns in a hollow tree, but when Pluto tries to hide his bone in the very same tree, the fur really flies – along with all the acorns!