Frang, Schiff and Zimmermann play Mozart and Brahms
Vilde Frang, Tabea Zimmermann and Andrбs Schiff team up for a concert at the 25th anniversary edition of the Swiss Verbier Festival in 2018. Andrбs Schiff’s versatile artistry excels both as pianist and conductor, as this program illustrates. He is joined by Vilde Frang, a superlative Mozart interpreter, and master violist Tabea Zimmermann for Mozart’s Sinfonia concertante.