Frank & Bing - Happy Holidays
First aired on December 20, 1957, this is a timeless Christmas favourite featuring the magical combination of Frank Sinatra and Bing Crosby in an early colour television special. The two legends swap Christmas carols, songs and stories, pay a musical visit to Victorian England and duet on some Christmas classics.