From Beyond the Grave
Bolt the door, lower the lights and settle in for a stylish five-episode supernatural shocker possessed of a shivery all-star cast and drenched in evil. Welcome to Temptations Ltd., a decrepit antique shop whose unwary customers get more than they bargain for from the wily proprietor (Peter Cushing). Much more. Go to the head of the horror class if you can predict who'll join the ranks of the doomed from among the roll call of distinguished British actors: Ian Bannen, Ian Carmichael, Diana Dors, Lesley-Anne Down, Margaret Leighton, Donald Pleasence, Nyree Dawn Porter, David Warner, and more. A mirror. A medal. A snuff box. An ornate door. All unleash novelty surprises for the characters and you in these wickedly horrific tales From Beyond the Grave.