From Russia with Love
Sean Connery returns as James Bond in this thrill-a-minute adventure featuring remarkable villains, beautiful women and exotic locales! This time, Bond squares off against the evil SPECTRE organization in a race to seize a Soviet decoding machine, thrusting him into a thrilling boat chase, a brutal helicopter attack and a deadly brawl aboard the Orient Express.