From the Falls to the Top
"Documentary about João Neto's trajectory. He left the peripheries of Florianópolis to reach the top of Avenida Paulista with his charisma, determination, humility and competence. After a difficult childhood, he goes to Portugal to try Skatista's life, there he discovers a dormant talent in sales and leadership. He returns to Brazil after a bankruptcy, where he faces new defeats and finally has the chance to find a winning path."