From Zero to I Love You
Fifteen years into his seemingly perfect marriage, Jack discovers that he can no longer keep hide the secret desires that have plagued him. He embarks on a series of one-night stands that lead him ultimately to someone who forces him to question everything. When he meets Pete, Jack has to decide to walk away from everything he’s built; a great home, a beautiful wife and daughters and what society says he should have, or choose a new road that could possibly lead him to real happiness.