Fruits of Passion
In 1920s Shanghai, unbridled lust and excessive excess dominate the sexual life of the rich. The noble Sir Stephen trains his submissive, young lover O in a brothel. Caught in a whirlpool of pleasure, O longs for ever harder and more exciting punishment.