Funeral Kings
It's always a good day for a funeral at St. Mark's Middle School in Rhode Island. Andy & Charlie, two altar servers, don't just get to miss class anytime a parishioner kicks the bucket, they cut out early and play hooky as soon as the service is over. Eventually their irreverent personalities will put them in situations that are too big for them to handle.