Future Baby
A film about the future of human reproduction as it happens right before our eyes. This investigation takes us around the world to patients and researchers, to egg donors and surrogate mothers, to laboratories and clinics. The hopes and wishes of future parents mesh with research on how to optimize the human genome in the face of an ever accelerating rate of progress. How far do we want to go?