Fuzzbucket
An invisible, but not imaginary, creature named Fuzzbucket becomes 12-year-old Mikey's best friend. Wise and loving, Fuzzbucket helps Mikey cope with his fighting parents and the traumas of his first day at Junior High. In exchange, Mikey helps his friend by preparing a concoction that will make him visible.