Gangs of Lagos
Best friends Obalola, Ify and Gift were born and raised in Isale Eko, where politically affiliated gangs rule the streets. When rival gangs paint the streets red with blood, Obalola, Ify and Gift get caught up in gang wars which lead to the uncovering of secrets that shake the very foundations of Isale Eko and, ultimately, bring them to the realization of their destiny.