Gary Gulman: The Great Depresh
Gary Gulman stars in his first HBO stand-up comedy special, where he opens up about his mental health issues in a poignant and hilarious way. In a hopeful, funny show about a serious subject matter, Gulman tells his story, from growing up as a sensitive kid in Massachusetts, to his early days doing comedy, to his increasingly troubling bouts with depression as an adult.