Ghost Rider: Spirit of Vengeance
Johnny Blaze, a man who made a deal with the Devil who called himself Mephistopheles at the time (now Roarke), is on the run trying to make sure no-one is harmed by his alter ego, The Ghost Rider. He is approached by a Monk named Moreau who tells him that he can help be him free of the Rider, but first, he needs Johnny's help to protect a boy, whom Roarke has plans for, to help him take human form.