Ghosts of the Ozarks
Tim Blake Nelson, David Arquette, Angela Bettis, Thomas Hobson, Phil Morris and Tara Perry star in this exciting new take on the southern ghost story. In post-Civil War Arkansas, a young doctor is mysteriously summoned to a remote town in the Ozarks only to discover that the utopian paradise is filled with secrets and surrounded by a menacing, supernatural presence.