G.I. Joe: The Rise of Cobra
When all else fails... they don't! They are G.I. Joe, a top-secret elite strike force featuring the best operatives from around the globe. After a high-tech, secret weapon is stolen by the mysterious and evil Cobra organization, the G.I. Joes must race against time to stop Cobra from using the weapon and plunging the world into chaos. Starring Channing Tatum, Marlon Wayans and Sienna Miller, G.I. Joe: The Rise of Cobra is the ultimate action-thrill ride!