Gloria Trevi - Viña del Mar
Gloria Trevi's return to Viña del Mar was filled with tears, emotion, reflection and messages to her detractors. As the second show of the final night of the traditional Chilean festival, the Mexican interpreter will mark her return to a stage that goes back to the more mature decades.