Gourmet Detective: A Healthy Place to Die
A Hallmark Movies & Mysteries original movie. When a journalist is found murdered during a gourmet food conference at a luxurious resort, chef-turned-sleuth Henry Ross teams up with beautiful, no-nonsense police detective Maggie Price to solve the culinary crime. Together, they work to untangle a web of mystery - involving the journalist, a movie star and high profile fixtures of the San Francisco restaurant scene - and solve the murder before the killer gets away.