Gregorian: 25 LIVE - The Best of 25 Years
For twenty-five years, Gregorian has enchanted millions of fans around the globe, and now looks back on a remarkable legacy of success. With more than 10 million albums sold, over 2,000 concerts before an audience of more than 3.5 million, and countless gold and platinum awards, Gregorian continues to set new standards – through its extraordinary fusion of timeless Gregorian chants with the power of pop and rock. This concert film, produced by Frank Peterson, is a tribute to 25 years of Gregorian – the most successful choir in the world. It tells the story of a musical vision, born in a moment of stillness within the walls of an ancient monastery – and its journey out into the world. The film captures breathtaking concert highlights and reveals the magic of a project that weaves sound, spirituality, and emotion into a truly unique experience. Welcome to the world of Gregorian – a world where past and present merge in perfect harmony.