Guess Who
When Theresa (Zoë Saldaña) brings fiancé Simon Green (Ashton Kutcher) home for her parents? 25th wedding anniversary, she's neglected to mention one tiny detail - he's white. Determined to break his daughter's engagement, Percy Jones (Bernie Mac) does everything he can to make Simon feel apart of the family, from running his credit report to locking him in the basement at night. But when Percy gleefully exposes Simon's most embarrassing secret, it leads to an outrageous series of comic complications that only goes to prove that with a dad like Percy Jones, father doesn't always know best.