Gunslingers
When the most wanted man in America surfaces in a small Kentucky town, his violent history -- and a blood-thirsty mob seeking vengeance and a king's ransom -- soon follow. As brothers face off against one another and bullets tear the town to shreds, this lightning-fast gunslinger makes his enemies pay the ultimate price for their greed. Academy Award Winner Nicolas Cage, Stephen Dorff, and Heather Graham star in an action-packed Western thriller about true justice in the wild west.