Hadar Noiberg and Chano Domínguez Duo - Moods
Israeli flautist Hadar Noiberg and Spanish pianist Chano Domínguez merge jazz and international music. They borrow from their respective countries' rhythms and traditions, resulting in music that ranges from melancholy to lively.