When troubled twin Dominique asks her bookish sister Kimberly to assume her role for a month as a glamorous Parisian model, Kimberly hesitates. Since Dominique is the image for the world-famous House of Durouche, how can she fool the high-fashion elite or Duroche's eagle-eyed troubleshooter, Philippe de Claremont?