Heart of Glass is a journey. A road trip through several countries on two continents in pursuit of a story. The story of a young glass blower with a singular talent: Jeremy Maxwell Wintrebert. The film follows him in his daily life - working in the studio and on the road and reveals how passion can undo a tragic fate.