Heavenquest: A Pilgrim's Progress
Living in a kingdom of darkness, a young man embarks on an epic journey in search of the Celestial City. He will have to prove himself in a series of adventures and battles with the help of a book. Inspired by John Bunyan's The Pilgrim’s Progress.