Hellitosis: The Legend of Stankmouth
He creeps... He crawls... He sh*ts! And when five unsuspecting people stumble upon his domain, he sets out on a quest for victims, leaving a trail of unspeakable (and stinky) carnage in his wake. He's Stankmouth, and he's a crazed killer with a unique physical condition that gives new meaning to the term "potty mouth" in this instant gross-out classic.