Henry 2: Portrait of a Serial Killer
Henry II picks up where the original left off. Henry meets husband and wife, Kai and Cricket. They take pity on the homeless drifter and offer him a room in the home they share with their niece, Louisa. Henry learns that Kai has a side job as an arsonist-for-hire. Initially, the two men work well together. But, as the killing sprees increase in their depravity, Kai wants out, but he's in too deep.