Hermia, Darrifourcq, Ceccaldi - jazzahead!
Manuel Hermia, Sylvain Darrifourcq, and Valentin Ceccaldi perform as an unconventional trio consisting of saxophone, cello, and drums. Incorporating everything from experimental jazz to classical music, the ensemble is part of the 13th edition of the jazzahead! lineup.