Hillary's America: The Secret History of the Democratic Party
In HILLARY'S AMERICA, bestselling author and influential filmmaker D'Souza reveals the sordid truth about Hillary and the secret history of the Democratic Party. This important and controversial film releases at a critical time leading up to the 2016 Presidential campaign and challenges the state of American politics.