Historical and Hysterical Guide to the Orchestra
Join Aleksey Igudesman and Hyung-ki Joo on this magical and informative time travelling journey, charting the history of every single instrument in the orchestra. This piece was commissioned and given its world premiere by the Tonhalle-Orchester Zürich for their 150th anniversary Celebration Concert and is conducted by Joshua Weilerstein.