Hit by Lightning
Single, 40-year old loser Ricky Miller has given up on love, until he meets the love of his life; the mysterious Danita through an online dating site. She’s everything he could hope for; charming, funny, and stunningly beautiful. He soon learns there's just one little catch - she's married and he has to kill her evil husband.