Home Office: Un especial de Mirreyes contra Godínez
The pandemic has been hard for everyone and Mirreyes and Godinez are learning to live in confinement. Months of the new normal have not been enough for it to stop being new or become normal. Kuri González Shoe Stores employees no longer have control of their quarantine and recovering a shoe shipment in customs will be harder than ever when the whole team is on the edge of a nervous breakdown.