Home On the Range
When a greedy outlaw schemes to take possession of the "Patch Of Heaven" dairy farm, three determined cows, a karate-kicking stallion named Buck, and a colorful corral of critters join forces to save their home. The stakes are sky high as this unlikely animal alliance risks their hides and match wits with a mysterious band of bad guys.