Hora de brilhar
Ariana dreams of becoming a singer. To encourage her, Teo, her boyfriend, decides to enter them in the school's cultural contest in which they will have to put on a music show. Apart from facing her fears, she will also have to face Diana, who is determined to eliminate her from the competition. To do so, Diana will use Gabi, the new girl in school, to break Ariana and Teo up, eliminate her competition, and become the school's star once again.