House of Bodies
Detective Starks (Terrence Howard) investigates mysterious murders very similar to those committed by the incarcerated serial killer Henry Lee Bishop (Peter Fonda). As Starks tries to crack through Bishop's creepy demeanor to get answers, a young deaf boy finds himself witness to a college girl fighting to stay alive on a voyeur house website - webcast from the very house where Bishop committed the murders years before.