House of Dark Shadows
A smitten vampire seeks a cure so he can wed the reincarnation of his lost love. In his quest, he wreaks deadly havoc upon the inhabitants of the Collinswood mansion. Based upon the cult-favorite TV series and featuring exotic locations.