Hunter x Hunter: Phantom Rouge
Someone has stolen Kurapika’s eyes—and another survivor from his clan whose members were massacred for their Scarlet Eyes! Gon and Killua begin investigating on his behalf, but shortly after they’ve begun, the Phantom Troupe appears!