Hunting the Northern Godard
In 1968, an internationally renowned French film director unexpectedly lands in Abitibi, in the northwest of Quebec, to conduct political and mass-media experiments. This event fuels the revolutionary tendencies of Michel, a local young man, and the desire to travel the world of Marie, his girlfriend.