Hunting With Tigers
Malik, a young Parisian hustler, discovers that his stepfather Serge, a famous bank robber, has been arrested along with his accomplices. During the trial, Iris, one of the accused's lawyers, Chérif, requests Malik to accept a dangerous heist in exchange for Serge and her client's liberty. Malik must convince and reunite Chérif's former partners to accomplish this high-risk stickup.