Hürkuş: Göklerdeki Kahraman
Vecihi Hurkus is undoubtedly one of the most important figures of Turkish aviation history. Hurkus who lived between the years 1896-1969, is the first aircraft designer and manufacturer of the Republic of Turkey. The life of Vecihi Hurkus, a life full of adventure and drama, is transmitted to the silver screen with this film.