I am Femen
Oxana is a woman, a fighter, an artist. With Anna, Inna and Sasha, she founds Femen, the famous feminist group which protests against the regime and which will see her leave her homeland, Ukraine, and travel all over Europe. Driven by a creative zeal and a desire to change the world, Oxana allows us a glimpse into her world and her personality, which is as unassuming, mesmerising and vibrant as her passionate artworks.